Friday, January 04, 2008

forum

eNtah Nape Mlm Ni rase miss Sgt3 kat member forum terutama kat hellobebeh community
nak ikut kan lame gak xjoin berforum kat situ.. sejak dah keje ni.. apesal ntah, just sempt tgk3
jerk... gth yg dorg buat pon xsmpt g.. yg last week gth aku lak xsihat uh! mcm3 hal jerk.... alahai.. dugaan nyer..


Kat spaku pOn Same .. da Lame X melepak kat sini.. klu teringt tahun3 yg lepas... bukan main lagi... rase mcm 24 jap je bukak dua forum ni... tapi skrg uh! payah tol nak menjoinkan diri... bukan per ade komitmen lain .. sory la kawan3 bukan lupe kat korg tapi tu la... time kurg ada...
kadang3 mmg terasa rindu nak mcm dulu3 gelak3 kat forum.. pastu merapu ntah pape.. kan3
tapi skrg xdpt nak sekaki lagi... uh! sedih lak rase... :(
Post a Comment