epy new yer.. epy new yer....
01 / 01 / 2008 yuhu........ da 2008 kan naik setingkt umo aku.. hahahah
sedar xsedar dunia semgkin tua dan kita sebagai mahkhluk semgkin singkat
perjalanan hidup.. uhuh~~

Tahun Baru, Azam Baru Semgt baru dan sewaktunya... uhu~~ azam last yer
tercapai gak... taHun Ni InsyaLLaH AkU Harp terCapai.. ihiks3 biar la
aku saje yg tau azam tu..ihiks3

apesal la mata xmo lelap ni.. nak msg xtau nak sms same... alahai..
boring nyer!! hurmmm...~~ alamak stuck plak pale ni.. nak taip pe
gi eakkk... uhuh~~'

opocottt!! tekejot laks.. tetibe bunyik pintu diketok... hhahaha..
rupe2 nyer my bro bru pulang dr pesta new yer.. uhu~~
untg jadi boy ni kan leh kuar mlm3 balik lewat pon xberapa nak kisah kan..
uhuhu~~

selsema ni baru nak kebah... tu la smpai smlm x gi keje... haha xleh nak bgun
lak pgi tu.. hurm... pastu kat uma dok tidoo jerkk.... hahahh jadi kaki tido lak
ihiks3 hurmm....

eahhh ... nak taip pe g eakk... uh! rase3 setakakt ni yg aku leh taip..
hhahahah bukan pe xtau nak taip pe g.. ihiks3
slm syg dr aku... peweettt!! ^_^

[ a k u ]

Comments

Popular Posts