DuHai Hati~

DuHaI Hati..
JaNgaN LaH KaU BerSediH..
JanGaN LaH Kau MerajuK..
JaNgaN LaH Kau BeRkEciL Hati..
JaNgaN LaH KaU Rasa BerSendiriAn..

KerNa iNi Lumrah keHidupan.
KaDaNgKala KehiDupan Kiter pEnUh KegemBiraan
KdanGkala PeNuH DuGaaN ..
Hanya ALLAH saja Yg tahu ....

Ya ALLAH,
KuaTkan Lah SemGt HambaMuIni
PermUdaHkanlaH PerjalaNan Hidup hamba MuIni
Kau BeriLaH KekUataN UntUK Ku baGi menemPuH
dugaaN Yg akan Kau berikan...

Ya ALLAH,
Aku BersYkuR kepadaMu SehinGga Kini aku Masih dapat BerNafas
Menikmati kehidupan Yg Kau CiPTakan.
Aku ReDha Dengan Apa dugaaN Yg telah kau berikan...

Ya ALLAh,
AmPuNilaH Hamba Mu Yg kerdIL Ini..
TenAngKan lah Hati Hamba Mu Ini...

Seandainya esok aku tidak melihat dunia lagi Ya ALLAH,
Kau tempat kan lah jasad aku di tempat yang selayaknya ditempatkan..
Kau ambil lah Nyawa ini dalam iman Ya ALLAH...
Moge Jasad aku Bersemadi dengan amaN..

Amin....

Doakan aku duhai Sahabat seaNdai esok aku tidak bernafas lagi.
Moga Doa KaliaN Dapat Temani Jasad Aku disana ...
di DunIa Yg Berbeda...

JagaN Kau BerSedIh sahabT Jika AkU PerGi SebeluM kaMu.
sImpaN AirmaTa dan Dekat Kan lAgi diri Mu dgan NYA..
KemaTian Sesuatu YanG taK dapaT Kita JangKaKaN..
setiap Detik Kita Boleh berHadapan DengaNya..

p/s xtau lak nape mlm ni leh taip mcm ni...
rase mcm nak g jauh jerk :(
sedih nyer rase hati.. sob3
syg kamu semua.....

Comments

Popular Posts