uh!


tok3 hehhehhe buat gimik jap... hahaha uh! arini tabgn tgh pg lg..
alahai arini xberapa nak sihat lg...selsema plak.. harap3 xla teruk sgt..
terasa sgt2 rindu pada dak NakaL!! uh~~
alahai xtau nak taip pe lg... dak Nakal tolong la ... nak taip pe lg eakk...
ihik..

this Song 4 U mY LOver ~~



Ungu - Tercipta Untukku




menatap indahnya senyuman diwajahmu

membuat ku terdiam dan terpaku

mengerti akan hadirnya cinta terindah

saat kau peluk mesra tubuhku




banyak kata

yang tak mampu kuungkapkan

kepada dirimu




reff:

aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku

kau tercipta untukku

sepanjang hidupku




aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku

kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu

memanggil seluruh ragaku

ku ingin kau tau

kuslalu milikmu

yang mencintaimu

sepanjang hidupku




aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku


kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu

memanggil seluruh ragaku

ku ingin kau tau

kuslalu milikmu

yang mencintaimu ...



[hanya kamu di hati saya]

Comments

cyberchanglun said…
huhuhu akk..sapa dak nakal tuh

~ cyber ~

Popular Posts