DiPenGhuJunG KeHiduPaN 2007

SaLaM diBeri PeMbUka Bicara..

Uh! AkHiRnYa BeRKeSempaTaN juGaK UnTuK Aku MeNaIp Di SiNI...
MeMaNg RinDu Rase UnTuk AkU MeNcoRetkaN Apa yG TerjadI dlm KehidupaN aKu~
DiSepaNjaNg Tahun iNi , Semua berjalan deNgaN Lancar nak kata Lancar tu xberapa la sgat kadag3 ade jem jugak ade blur3 jugak.. hahahah mcm3 la aku nih heheheh...

Tahun Ni aKu Mule meNgenal DuNia PerKerjaan.. PerMulaaN Kerja Semua Ok.. tapi entah kenapa maNgKiN laMa BerKerja hmmmmm tersa lain sudah... hurmm Niat UnTuK MeNcari keje Lain da meNjeLma dalam KoTak pikiran aku.. hahhaha..taPi Bila La AgaKnYa aKu dapaT MenamaTkan Nyer.. ihik3 Bukan Per Cam taKoT je nak benti3 ni .. hurmm Tapi setakat Ni aku masih mampu bertaHan.. If Aku xleh dah tahaN kJee di sini aku bla saje dr situ... Hak3 Bye3 le yerk3!

aPe LaGi eakk.. Pasal Member3 semua ok jerk.. taPi Ade gak Yg XoK... bIase laKaN KehiduPan Ni.. Bnyak caBaran....ade member yg ingt member3, ade meber yg lupe kan meMber2.. JumPe Yg baru Yng Lama dilUpakan... mcM barg la plak kan..haha nAk wat cam ne kan .... tula rialiti KehiDupaN.. uhum....tapi aKu Harap seSngat Klu member3 aku ni nak tung ker kawin ker kan jempot3 la aku yg selalu dilupakan.. hurmm ..apepon Buat Kawan3 aku SenTiasa inGt pada kamu walu aku jrg BerSms , berchting or berforum... dan sewaktudgn nyer....Kesibukan bekerja membataskan aku untuk itu semua.. adoi... mmeg rindu rase nak berforum mcm dulu3 ber chting mcm dulu3 gak tapi nak wat cam ner kan dah ade komitment lain... hurmm.

PasaL faMily plak... seMua ok jek.. ihik3 abg aku bakal melngsungkan perkawinan nex yer.. dua2 abg aku plak tu.. so tingal la aku sorg je t yg lum kawin... hahah kelakaw nyerll ihiks3..
bila pikir kawin... uh! mcm best je tp mmg best pon kan3... hak3 tapi nnati lg la bnyak tnggung jwab kan3 heheh opsss lupekan jap pasl kawin... hak3

tak Sangka da 6Bulan leBiH sikit akU gan dak Nakal Ni... ihks3 nakal ke dia?? hahahhah tepuk dada tnya diri yek! eheh syg kat dia sngt3 dia seorg yG nampk cam Ganas tapi romantik seyhh.. ihik3 betol x syg? kan3 hehheeh xsngka lak kite nGam kan2.. Mangkin laMe Kenal mGkiN syg plak... hehe Moge HuBunGan nI KekaL HinGga aKhIr Hayat...x Sabar Rase Nak tuNggu Mase tu syg!! tapi xper deMi Kamu sy snggUP tunGuu.. heheheh.. adoii jiwng la plak.. hak3..
lame toi x menjiwng ni.. rindu gak kadag3 ihks3 apepon mgoe pejalan hidup aku dipermudahkan OlehNya.. amiN...........

TIngal bape har je nak masuk 2008 , apelah agakanya cabaran yg akan aku lalui pulak... uh! tahun baru kehidupan baru azm baru semuanye serba baru.. ihiks3
Moge dapt keteMu di Lain Masa...

[aku pencinta Mu]

Comments

Popular Posts